Viiruskriis ja majanduse tõusutempo on kasvatanud vajadust laopindade ja e-kaubanduseks sobilike ruumide järele. Suurte kaubanduspindade ja büroode vajadus on muutumises.
E-äride kasv viimastel aastatel on olnud 25% juures, kuid eelmisel aastal toimus hüppeline kasv. "Kui enne koroonakriisi saadeti pakiautomaatidesse umbes neli miljonit pakki, siis mullu oli neid enam kui kaks korda rohkem – üheksa miljonit tükki. See näitab selgelt, et e-kaubandus on kasvus," ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.