3 soovitust arendajale, kliendile ja kinnisvarahalduse töötajale
Tänu kinnisvarahalduse kiirele arengule ei piisa enam kunagi omandatud erialasest haridusest. Iga-aastane erialane täiendõpe on kiiresti muutuvas maailmas uus normaalsus, märgib Kinnisvarauudised.ee-le antud kommentaaris Stell Eesti AS tegevjuht Mikk Sillamaa.
Iga kliendi teenuste vajadus ja haldusmudeli kontseptsioon on täiesti erinevad ning kõikide puhul sama kontseptsiooni rakendamine ei ole õigustatud, kirjutab Stell Eesti AS-i Kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild.
Kahjuks tänane olukord on see, et kliendid räägivad kestlikkusest ainult sõnades, aga ei mõista, et see on meie ühine investeering tulevikku ja selle arendamine on kulukam, märgib SOL Baltics OÜ Baltikumi müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno.
Kinnisvarahoolduse ettevõtjad, kes suudavad rohepöördega, uute tehnoloogiate kaasa minna ja proaktiivselt kliendile väärtust loovaid lahendusi pakkuda, saavad lähitulevikus konkurentsieelise märgib SOL Baltics Baltikumi müügi-ja turundusdirektor Mergit Inno.
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.