Starmani 2005. aasta alguses lansseeritud
fikstelefoniteenuse klientide arv ületas tänavu detsembris 30 000 piiri, teatas
firma börsile.
Oma leviala piires on Starmani turuosa eraklientide fikstelefonisides kasvanud ca 22 protsendini, Eestis tervikuna on Starmani turuosa vastavas segmendis ca 10 protsenti. Statistikaameti andmetel oli Eestis eelmise aasta lõpu seisuga 325 000 eraklientide fikstelefoniside liini.
Valdav osa Starmani telefoniteenusega liitunud kliente on tulnud üle mõne teise teenusepakkuja, näiteks Elioni, võrgust ning kasutanud numbriliikuvuse võimalusi, jättes alles oma senise telefoninumbri. Suur osa kliente on tellinud Starmani telefoniteenuse koos kaabelTV ja internetiühendusega kolmikpaketis.
Telefoniteenus annab täna ca 17 protsenti Starmani käibest. Põhiosa ettevõtte ärituludest laekub endiselt kaabel-TV ja internetiteenuse müügist.
Starman pakub fikstelefoniteenust oma kaabelvõrgu baasil. Ettevõtte võrk katab hetkel 44 protsenti Eesti majapidamisest ja paikneb enamikus suuremates linnades.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?