Skype’i ostmisega, mis 2005. aastal oli fenomen
internetimaailmas, alustas eBay uut mulli, kirjutab ajakiri The Economist oma
värskes numbris.
Edasi puhus mulli suuremaks Google, mis ostis 2006. aastal küberstaari YouTube. Nüüd paistab, et uut vahtu löövad võidu üles Micrososf ja Google, kes pakuvad mõttetult suurt summat sotsiaalse keskkonna Facebook eest. Ükski kolmest firmast ei too kasumit ning Skype’i saatus võib olla õigeaegseks meeldetuletajaks, milleni moeröögatused võivad viia.
Esmaspäeval teatas internetioksjonite korraldaja eBay, et kannab Skype’i väärtusest maha 900 miljonit dollarit (11 miljardit krooni).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.