• 15.02.10, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seppänen: hilinemise võimalus oli algusest peale teada

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul oli algusest peale teada, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda.
Seppänen selgitas, et Elisa alustas jaanuari alguses plaanipärast üleminekut uuele kliendihaldus- ja arveldussüsteemile. "Kuna see muudatus on niivõrd suur ja mahukas, siis oli ette näha, et jaanuari arved hilinevad, mistõttu teavitasime sellest nii era- kui ka ärikliente juba jaanuari alguses."    
Elisa juhi sõnul saatsid nad kõikidele klientidele eraldi kirja, kus andsid teada, et on kasutusele võtmas uut kliendihaldus- ja arveldussüsteemi ning seetõttu võivad arved hilineda.
Ta lisas, et Elisa on oleme kasutanud väga paljusid kanaleid alustades teavitusest arvepäistes, SMS-teavitusest, Elisa kõnekeskuse automaatvastusest kuni kodulehe uudisteni. Samuti on teavitussildid arvete hilinemise kohta väljas Elisa 23 esinduses üle Eesti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"See, et tänaseks pole arved klientidele välja saadetud, tähendab seda, et oleme nädala võrra tavapärasest arvete väljasaatmise graafikust maas. Praeguse plaani järgi saadame arved välja selle nädala jooksul," sõnas Seppänen.
"Algusest peale teada ning arvestasime sellega, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda. Uue süsteemi kasutusele võtmine on kahtlemata suur ja keerukas muudatus, kuid teenib eesmärki luua olukord, kus saame oma klientideni tuua kiiremini uusi teenuseid ja soodsamaid pakette," tõdes Seppänen.
Elisa Eesti partneriks on Seppäneni sõnul Qvantel Business Solutions ning sama süsteemi kasutab juba aastaid Elisa Oyi tootmisüksus.
 
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Viimased uudised

Uudised
  • 06.11.25, 15:34
Pärnusse kavandatakse Baltikumi esimest e-metanooli tehast
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Uudised
  • 06.11.25, 10:26
Hiiliv müra peletab kliendid ja töötajad äripindadelt
Arendaja, siin on mitu mõttekohta
Uudised
  • 06.11.25, 10:02
Nordecon andis käibes ja kasumis tagasi
Uudised
  • 06.11.25, 09:59
Merko kaotas kasumist 45%, aga näeb häid märke
Uudised
  • 06.11.25, 08:45
Riia ärikvartali arendaja V võlakirjade emissioon jäi loodetule alla
Kaasatud vahendid kasutatakse peamiselt olemasolevate võlakirjade refinantseerimiseks Leedus ning käimasolevate ehitustööde jätkamiseks
Uudised
  • 06.11.25, 07:00
Eluasemeturg kogub hoogu
Uudised
  • 06.11.25, 06:30
Taas selgus Tallinna uute eluasemete müüjate pingerida
Aga kuidas läheb järelturul? Uuri järele!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele