• 15.02.10, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seppänen: hilinemise võimalus oli algusest peale teada

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul oli algusest peale teada, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda.
Seppänen selgitas, et Elisa alustas jaanuari alguses plaanipärast üleminekut uuele kliendihaldus- ja arveldussüsteemile. "Kuna see muudatus on niivõrd suur ja mahukas, siis oli ette näha, et jaanuari arved hilinevad, mistõttu teavitasime sellest nii era- kui ka ärikliente juba jaanuari alguses."    
Elisa juhi sõnul saatsid nad kõikidele klientidele eraldi kirja, kus andsid teada, et on kasutusele võtmas uut kliendihaldus- ja arveldussüsteemi ning seetõttu võivad arved hilineda.
Ta lisas, et Elisa on oleme kasutanud väga paljusid kanaleid alustades teavitusest arvepäistes, SMS-teavitusest, Elisa kõnekeskuse automaatvastusest kuni kodulehe uudisteni. Samuti on teavitussildid arvete hilinemise kohta väljas Elisa 23 esinduses üle Eesti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"See, et tänaseks pole arved klientidele välja saadetud, tähendab seda, et oleme nädala võrra tavapärasest arvete väljasaatmise graafikust maas. Praeguse plaani järgi saadame arved välja selle nädala jooksul," sõnas Seppänen.
"Algusest peale teada ning arvestasime sellega, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda. Uue süsteemi kasutusele võtmine on kahtlemata suur ja keerukas muudatus, kuid teenib eesmärki luua olukord, kus saame oma klientideni tuua kiiremini uusi teenuseid ja soodsamaid pakette," tõdes Seppänen.
Elisa Eesti partneriks on Seppäneni sõnul Qvantel Business Solutions ning sama süsteemi kasutab juba aastaid Elisa Oyi tootmisüksus.
 
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Enimloetud

1
  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
2
Uudised
  • 05.12.25, 10:31
2 galeriid: Scandium pani Mustamäe megaarenduse 15-miljonilisele hoonele nurgakivi
Vaata, mis seal toimus ja mis sinna tuleb!
3
Uudised
  • 05.12.25, 11:33
Efteni juht tegi ülevaate kõige riskantsematest võlakirjadest. "Võlakirjainvestor peabki ainult riskidele keskenduma"
Vaata, mis on ohukoht aastal 2026
4
Suur lugu
  • 03.12.25, 14:11
Paisuvas ülepakkumises eluasemeturul hinnad tõusevad? Pilt kisub vastupidi järsult
Erkki Raasuke kinnisvaraarendajate suure tootlusega võlakirjadest: “Kui keegi tahab Vene ruletti mängida või lihtsalt vaadata tikuga, kas paagis on bensiini, siis andke tuld.” Eesti turul on veel üks tõsine pitser.
5
Uudised
  • 05.12.25, 11:27
Kriisiuuringute keskuse juht kritiseerib aeglast varjendite ehitust: me elame nagu Monacos
6
Uudised
  • 05.12.25, 12:38
Ülemistest hakkab kujunema eraldi linnaosa

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele