Töö Narva maantee ühel suuremal objektil, Viitna möödasõidu ehitusel on takerdunud mitmesse vaidlusse.
„Viitna möödasõidul on töö tõesti mõneks ajaks katkenud ja seda keset objekti asetseva krundi ümber käiva maavaidluse tõttu. Nimelt on meie sundvõõrandamisotsus kaevatud kohtusse ning see võib seada kahtluse alla töö tähtaegse lõpetamise,“ ütles maanteeameti kõneisik Allan Kasesalu.
Lisaks maavaidlusele jageleb amet aga ka tee ehitaja Lemminkäineniga. „Seda täpsemalt kommenteerida ei saa, sest menetlus käib,“ väitis Kasesalu.
Lemminkäinen Eesti AS juhatuse esimehe Sven Pertensi sõnul seisneb peamine erimeelsus maanteeametiga selles, kas konsortsiumi koostatud projekti tehniline lahendus vastab normidele ja hankekutses esitatud nõuetele. „Kas juba tehtud töö, mille järelvalve ja tellija on heaks kiitnud, vastu võtnud ja ka tasunud, tuleb töövõtja kulul ringi teha või mitte,“ täpsustas ta.
Pertens lisas, et praegu olevat nad jõudmas kokkuleppele, et teevad vaidlusaluse töö nii, nagu tellija hetkel nõuab ja vaidluste lahendamise komisjon ning vajadusel arbitraaž otsustavad tagantjärele, kellel oli õigus ja kes muudatused kinni maksab.
Taust:
Viitna möödasõit on uus 8,3-kilomeetrine neljarajaline I klassi nõuetele vastav maanteelõik, mis peaks valmima 2011. aasta sügiseks.
Töö läheb maksma 143 mln krooni, millest 85% tuleb Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist.
Mullu jaanuaris alanud töö käigus ehitatakse Tallinna-Narva maanteelõik 70,6.-78,9. kilomeetril neljarajaliseks eraldusribaga I klassi nõuetele vastavaks maanteeks. Uuele teelõigule ehitatakse ka eritasandiline liiklussõlm, milleks kasutatakse olemasolevat viadukti Viitna ja Koljaku maantee ristil.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kui eramajade omanikud on üsna teadlikud puuraukudega maakütte eeliste suhtes, siis kortermajade elanike ning ühistuliikmete seas võib veel kohata kahtlevat seisukohta.