SAS lükkas 16. augusti hommikul edasi reisi Stockholmist Chicagosse, kuna lennuki pardale oli pääsenud hiir, kirjutas Local.
Airbus ?330 pardal märgati närilist enne reisi algust, hiir jooksis mööda lennuki põrandat. Pärast seda paluti reisijatel oodata, kuni loom kinni püütakse.
Lennu hilinemise ametlikuks põhjuseks oli oht reisijate turvalisusele. Hiir võinuks läbi närida juhtmed ja viia lennuki rivist välja.
Hiire otsingud kestsid mitu tundi ja lõppesid tulemusteta. "Kahjuks ei suutnud me närilist kinni püüda, ehkki teda otsiti aktiivselt ja pandi üles mitmeid lõkse," ütles lennukompanii esindaja ajakirjandusväljaandele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oletatakse, et lennukit ei lasta õhku tõusta enne, kui hiir on leitud. Kaalutud on ka hiire väljasuitsetamist. Kuidas hiir lennukisse pääses ja kui kaua ta pardal enne avastamist juba oli, pole siiani selge.
Loomad ja linnud on varemgi lennugraafikut segi ajanud. Näiteks jalutas hiljuti Manchesteri lennuväljal üks flamingo ega tahtnud ära lennata. Enne seda pidas Austraalia lennufirma Quantas reisi kinni, kuna pardale ei suudetud kuidagi mahutada konteinerit gepardiga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.