• 30.10.14, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prokuratuur: Raasiku rongiõnnetuse tingis veokijuhi ettevaatamatus

Uurimisandmeil põhjustas  16. aprillil Harjumaal Raasiku raudteeülesõidul juhtunud õnnetuse veoauto juht, kes ilmselt tähelepanematusest ei märganud lähenevat rongi piisavalt vara ja sõitis sellele küljelt sisse.
„Sündmuskohal fikseeritud veoauto rehvide blokeerimisjäljed ja sõidumeeriku salvestis viitavad sellele, et autojuht üritas kokkupõrget rongiga vältida, kuid paraku see ei õnnestunud,“ ütles Põhja ringkonnaprokurör Rainer Amur.
Umbes kahe minuti jooksul enne liiklusõnnetust oli veoauto kiirus 90 km/h, aga vahetult enne kokkupõrget oli juht järsult pidurdanud ja kokkupõrge toimus kiirusel umbes 60 km/h.
Kokkupõrke tagajärjel hukkusid reisirongis viibinud 43-aastane naine ja veoautot MAN juhtinud 59-aastane mees. Samuti sai mitu rongis olnud inimest vigastada. Kriminaaluurimise käigus selgus, et veoauto juht oli õnnetuse ajal kaine ja terviseriket tal ei tuvastatud. Autotehniline ekspertiis ei tuvastanud veokil või haagisel tehnilisi rikkeid. Raudteeülesõidul oli töökorras foor. Sõidutee oli kuiv, väljas oli valge aeg ja nähtavus hea.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Nii autojuhid kui ka jalakäijad peavad arvestama, et raudtee ülesõidud on alati kõrgendatud ohtlikkusega. Neile lähenedes tuleb alati hoog maha võtta ning veenduda raudtee ületamise ohutuses, isegi siis, kui rongiliiklus sel lõigul on hõre või tee on tuttav. Eriti tähelepanelik tuleb olla ülesõitudel, kus nähtavus ei ole eriti hea või kus ei ole tõkkepuid,“ ütles Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Elari Kasemets.
Politsei lõpetas sel nädalal pärast juhtumi asjaolude väljaselgitamist prokuratuuri loal kriminaalmenetluse, sest liiklusõnnetuse põhjustaja hukkus ka ise õnnetuse käigus. Kriminaalasja kohtueelse uurimise viis läbi Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskus ja menetlust juhtis Põhja ringkonnaprokuratuur.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.14, 18:49
Kui palju maksab reisirong?
Tänased liikluskindlustuse piirmäärad Eestis ei pruugi katta kogu kahju. Hea näide on hiljutine reisirongi kokkupõrge veokiga. Riske saab maandada vabatahtliku kindlustusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 11:56
Kui ehitaja ühineb projektiga alles projekteerimise lõpus, on viga juba sisse programmeeritud
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.

Hetkel kuum

Kinnisvaraturg ei saa olla muust majandusest eraldiseisev, osutab tõsiasjale tähelepanu Ober-Haus Real Estate Advisors AS tegevjuht Keir Hildebrand.
Suur lugu
  • 15.10.25, 13:10
Enam ei tööta mõtteviis: „maa maksis nii palju, ehitus nii palju – odavamalt müüa ei saa“
Järjest olulisemaks muutub nüüd arendajate kapitaliseeritus. Üüriturul väljakutsed kasvavad.
Saue Smart ärihoonele omistati LEED Silver sertifikaat, mis kinnitab hoone vastavust rahvusvahelistele keskkonnasäästlike ehitiste standarditele.
TOP
  • 15.10.25, 09:57
Hoonearendajate TOP | Võitja käive ja kasum tegid võimsa hüppe
Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar ja Tallinna Linnaplaneerimise Ameti juhataja Martin Karro.
Uudised
  • 13.10.25, 13:30
Kinnisvaraarendaja ja planeerimisameti juht tegid kokkuleppe
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
LHV pensionifondide kinnisvarainvesteeringute juht Rait Riim lahkab olukorda armutult.
Uudised
  • 13.10.25, 06:30
Vajadus büroopindade kasutusotstarbe muutmiseks on olemas
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav
Reterra tegevjuht Reigo Randmets.
Uudised
  • 13.10.25, 15:27
Randmets: 10 aastat planeerimist lisab ruutmeetri hinnale 1000 eurot
City Plaza 2 arhitektuurse lahenduse on loonud Alver Arhitektide büroo arhitektid Andres Alver, Tarmo Laht, Sven Koppel ja Kristjan Värav.
Uudised
  • 10.10.25, 10:48
Galerii: Estconde pani City Plaza 2-le nurgakivi
Kinnisvaraanalüütik Tõnu Toompark.
Uudised
  • 15.10.25, 06:45
Korterelamute ehituslubade arv jätkab kidural kursil
Kõnekad graafikud näitavad ehituslubade arvu absoluutset ja suhtelist dünaamikat viimase 5 aasta lõikes
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 11:56
Kui ehitaja ühineb projektiga alles projekteerimise lõpus, on viga juba sisse programmeeritud

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele