Selleks, et mitte kulutada aega ja närve uute töötajate leidmiseks on oluline tagada meeldiv töökeskkond. Alljärgnevalt jagab Upsteem.com mõned soovitused töötajate rahulolu uuringute läbiviimiseks.
1.Tekita usaldus – Rahulolu uuringut pole mõtet läbi viia, kui töötajad seda umbusaldavad. Ole avatud ning püüa selgeks teha, et läbiviidav uuring on konfidentsiaalne ja saadud informatsiooni kasutatakse organisatsiooni üldise heaolu tõstmiseks. – Mõtle kõigepealt läbi teemad ja alles siis hakka iga teema alla küsimusi moodustama. Kindlasti hoidu suunavatest, ebamäärastest ja mitmeti tõlgendatavatest küsimustest. – Kasutades näiteks konsultandi abi, ole kindel, et ka Sinul on ligipääs vastustele. See annab võimaluse Sul endal analüüsida ja hinnata töötajate rahulolu. – töötajad ei tohiks saada võimalust end ise fookusgruppi või uuringusse valida. Kui see siiski nii läheb, võivad tulemused olla kallutatud kas liiga positiivse või negatiive tulemuse suunas.
2. Ära küsi küsimise pärast
3. Ära kaota andmete üle kontrolli
4. Hoidu kallutatud tulemustest