Autor: Aira Tammemäe • 29. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

4 soovitust haldusjuhile rahulolu-uuringu läbiviimiseks

Oma kollektiivi rahuloluga peaksid tegelema nii väiksemad kui ka suuremad organisatsioonid. Reeglina on just haldusjuhtimise valdkonnas suured meeskonnad ja töötajate leidmine raske.

Selleks, et mitte kulutada aega ja närve uute töötajate leidmiseks on oluline tagada meeldiv töökeskkond. Alljärgnevalt jagab Upsteem.com mõned soovitused töötajate rahulolu uuringute läbiviimiseks.

1.Tekita usaldus – Rahulolu uuringut pole mõtet läbi viia, kui töötajad seda umbusaldavad. Ole avatud ning püüa selgeks teha, et läbiviidav uuring on konfidentsiaalne ja saadud informatsiooni kasutatakse organisatsiooni üldise heaolu tõstmiseks. – Mõtle kõigepealt läbi teemad ja alles siis hakka iga teema alla küsimusi moodustama. Kindlasti hoidu suunavatest, ebamäärastest ja mitmeti tõlgendatavatest küsimustest. – Kasutades näiteks konsultandi abi, ole kindel, et ka Sinul on ligipääs vastustele. See annab võimaluse Sul endal analüüsida ja hinnata töötajate rahulolu. – töötajad ei tohiks saada võimalust end ise fookusgruppi või uuringusse valida. Kui see siiski nii läheb, võivad tulemused olla kallutatud kas liiga positiivse või negatiive tulemuse suunas.

2. Ära küsi küsimise pärast

3. Ära kaota andmete üle kontrolli

4. Hoidu kallutatud tulemustest

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474