18. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

KV.ee kõige vaadatum kinnisvara oli Lego-maja

Millisest kinnisvarast eestlane kõige enam arendab? Kuigi Kv.ee eelmise aasta vaadatuim kuulutus oli Lego-maja, siis kõige enam otsivad inimesed siiski väikest eramaja.

Kv.ee turundusjuht Kristiana Põld rääkis Äripäeva Kinnisvarakonverentsil, et Kv.ee portaalis käis jaanuaris üle 600 000 külastaja. "Vaatasime, mida inimesed kõige enam otsivad ja uurisime lisaks 1000 inimeselt veebiintervjuude käigus, millist kinnivara nad kõige otsiksid," rääkis Põld.

Eelmise aasta kõige vaadatum kinnisvara oli portaalis Lego maja. Kui jaanuari alguses pandi portaali üles 5-ruutmeetrine üürikorter, siis ka seda vaatas rekordarv inimesi - 80 000. "Samas nende klikkide järgi ei saa teha järeldusi, et need kinnisvarad on kõige otsitumad, need on pigem rubriigist "kurioosum"," ütles Põld.

Kõige enam otsivad inimesed Põllu sõnul väikest eramaja, järgneb 3-toaline ja 2-toaline korter. "2-toalist korterit soovis soetada naisterahvas, kelle sissetulek oli 500-1000 eurot pereliikmete kohta. Kalamaja ja Uus-Maailm olid väga populaarsed elukohad naiste hulgas," ütles Põld. "Kolmetoalist korterit otsisid 26-35-aastased tallinlased. Ennekõike otsiti kodu mõnest uusarendusest või linnalähedasest asumist."

Kõige populaarsem otsingukoht oli väikesed eramajad - neid tahtsid 36-49-aastased meesterahvad, harjumaalased. Välja tuli ka see, et Eesti inimene on paigatruu - kui inimene elas Tallinnas, siis ta tahtis järgmise elukoha ka osta Tallinnasse ja kui ta elas Harjumaal, siis tema eelistuseks olid linnaäärsed asumid.

Millist kodu otsitakse? Ühetoaliste korterite hulk otsingutes on langenud ca 5 protsenti aastas, pigem otsitakse 2 ja enama toaga kortereid, ütles Põld. Kõige populaarsemad linnaosad olid Vanalinn, Nõmme ja Kesklinn. Kesklinna puhul ületab nõudlust pakkumist ja Kesklinna kuulutusi vaadatakse väga palju. Asumitena on kõige nõutumad Kadriorg ja Kalamaja, järgnevad Laagri, Peetri ja Kesklinn.

Kõige otsitumad märksõnad olid saun, rõdu, meri, ahjuküte, mõis ja suvila. "Need on turundusmärksõnad, mis inimestele väga peale lähevad. Ahjuküte on soodsama üürikorteri otsituim küttelahendus, nähakse võimalust hoida kokku kulusid," ütles Põld.

30 protsenti portaali külastajatest käib kuulutusi vaatamas mobiiliga. "Siit ka minu soovitus, palun vaadake kuultust üles pannes seda ise mobiiliga, et kuidas see välja näeb," soovitas Põld. "Olge hästi kättesaadavad ja vaadeldavad mobiiliga, mobiil on märksõna!" 

Autor: Kaasautor Kaasautor

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474