Indrek Sauli hinnapsühholoogia Meistriklassis genereerisid osalejad praktilise ülesande käigus ideid, mis toetavad müüki kõrgema hinnaga ning otsisid lahendusi, kuidas oleks õige reageerida, kui klient küsib hinnasoodustust.
Esiteks, alusta alati kõrgema hinnaga ja kvaliteetsemast tootest-teenusest, siis paistab kliendile keskmine valik soodsam.
Teiseks, anna kliendile valida, aga vaid paari-kolme variandi vahel, mille hulgas ei ole kõige soodsamat varianti.
Kolmandaks, paku erinevate valikute puhul välja pigem keskmisest tasemest maksimaalse kvaliteedini, mitte kogu skaala ulatuses. Sellisel juhul on tõenäolisem, et klient teeb valiku vahemikus keskmisest kõrgeimani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata kõiki sõelale jäänud ideid teemaveebist
Bestsales.
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.