Indrek Sauli hinnapsühholoogia Meistriklassis genereerisid osalejad praktilise ülesande käigus ideid, mis toetavad müüki kõrgema hinnaga ning otsisid lahendusi, kuidas oleks õige reageerida, kui klient küsib hinnasoodustust.
Esiteks, alusta alati kõrgema hinnaga ja kvaliteetsemast tootest-teenusest, siis paistab kliendile keskmine valik soodsam.
Teiseks, anna kliendile valida, aga vaid paari-kolme variandi vahel, mille hulgas ei ole kõige soodsamat varianti.
Kolmandaks, paku erinevate valikute puhul välja pigem keskmisest tasemest maksimaalse kvaliteedini, mitte kogu skaala ulatuses. Sellisel juhul on tõenäolisem, et klient teeb valiku vahemikus keskmisest kõrgeimani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata kõiki sõelale jäänud ideid teemaveebist
Bestsales.
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.