Indrek Sauli hinnapsühholoogia Meistriklassis genereerisid osalejad praktilise ülesande käigus ideid, mis toetavad müüki kõrgema hinnaga ning otsisid lahendusi, kuidas oleks õige reageerida, kui klient küsib hinnasoodustust.
Esiteks, alusta alati kõrgema hinnaga ja kvaliteetsemast tootest-teenusest, siis paistab kliendile keskmine valik soodsam.
Teiseks, anna kliendile valida, aga vaid paari-kolme variandi vahel, mille hulgas ei ole kõige soodsamat varianti.
Kolmandaks, paku erinevate valikute puhul välja pigem keskmisest tasemest maksimaalse kvaliteedini, mitte kogu skaala ulatuses. Sellisel juhul on tõenäolisem, et klient teeb valiku vahemikus keskmisest kõrgeimani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata kõiki sõelale jäänud ideid teemaveebist
Bestsales.
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.