Indrek Sauli hinnapsühholoogia Meistriklassis genereerisid osalejad praktilise ülesande käigus ideid, mis toetavad müüki kõrgema hinnaga ning otsisid lahendusi, kuidas oleks õige reageerida, kui klient küsib hinnasoodustust.
Esiteks, alusta alati kõrgema hinnaga ja kvaliteetsemast tootest-teenusest, siis paistab kliendile keskmine valik soodsam.
Teiseks, anna kliendile valida, aga vaid paari-kolme variandi vahel, mille hulgas ei ole kõige soodsamat varianti.
Kolmandaks, paku erinevate valikute puhul välja pigem keskmisest tasemest maksimaalse kvaliteedini, mitte kogu skaala ulatuses. Sellisel juhul on tõenäolisem, et klient teeb valiku vahemikus keskmisest kõrgeimani.
Vaata kõiki sõelale jäänud ideid teemaveebist
Bestsales.
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.