Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid e-pakkumisi ning uudiskirju.
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.
Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?