Tahame Porto Franco nimel selgelt eemalduda seisukohtadest, mis on ajakirjandusest läbi käinud T1 juhtide poolt, et üks tänapäevane keskus ei peagi olema avamisel täiesti valmis ja meelega on osa magusaid pindu tühjaks jäetud, et pärast avamist tuleksid olulised brändid end ise pakkuma, ütleb Porto Franco arendaja Rauno Teder.

- Rauno Teder Kinnisvaraarenduse konverentsil mais 2018.
- Foto: Raul Mee
"Meie hinnangul peab hästi arendatud keskus avamise hetkeks olema 100% üürnikega täidetud ning keskuse avamisel kõik kauplused avatud või olema vähemalt väga selge ja laiale avalikkusele kommunikeeritud arusaam, millised kauplused hiljem avavad ja millal,“ sõnas Porto Franco OÜ juhatuse esimees Rauno Teder.
„Kaubanduskeskused arenevad kogu aeg, peavadki arenema ja muudatusi tehakse keskuse kogu opereerimise ajal – see ei saa olla põhjenduseks pooltühja keskuse avamiseks. Oluline on külastajate pakutav esmamulje ning sellest lähtuvalt tegutsevad kliendid oma edasiste valikute tegemisel. See tähendab, kui talle esimesel korral jääb hea mulje, tuleb ta tagasi. Minu hinnangul näitab täituvus üürnike usku uude keskusesse,“ lisas Rauno Teder.
Loe Porto Francost lähemalt
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?