„Tegeleme iga kaebusega eraldi,“ rõhutas Vilu. „Kuna kliendikesksus on meie jaoks üks olulisimaid prioriteete, siis on meie eesmärk ka võimalikult vähe kaebusi ja rahulolematuid kliente.“ Vilu lisas, et kaebuste puhul on If kliendiga reeglina ühendust võtnud ja tihti on leitud ka pooli rahuldav lahendus.
Finantsinspektsioon avalikustas eile andmed, kui palju laekus eelmisel aastal kaebuseid krediidiasutuste tegevuse kohta. If P&C Insurance kohta laekus mullu 26 kaebust ehk arvuliselt kõige rohkem.
„Enim põhjustas 2010. aastal vaidlusi kahjuhüvitiste suuruse määramine kindlustusandja poolt,“ selgitas Vilu. „Kaebused olid seotud ka kindlustustingimuste erineva tõlgendamisega kindlustuslepingu poolte poolt ning kindlustusvõtja rahulolematusega kindlustusseltsi tegevusega, kui kahjuhüvitiste maksmisest keelduti. Oli ka juhtumeid käibemaksuta kahju hüvitamise kohta, mida If lahendas 2010. aastal viiel korral.“
Autor: Haldusuudised.ee