Üldjuhul kuuleme rohkem probleemsetest üürnikest kui pahatahtlikult käituvatest üürileandjatest, kuid keerulisi juhtumeid tuleb ette ka teise osapoole tõttu. Rendini õigusjuht ja jurist Lia Siht avaldab kolm kogemust sellest aastast, kus omanik käitus üürniku suhtes lubamatult.

- Rendini õigusjuht ja jurist Lia Siht.
- Foto: Jake Farra
“Kui valdav osa üürileandjatest on mõistlikud ja toredad inimesed, siis aeg-ajalt puutume oma töös kokku intsidentidega, mis näitavad vastupidist,” räägib Lia Siht Rendinist, mis on turvaliste üürilepingute sõlmimise platvorm. “Loodetavasti saavad inimesed – mistahes rollis nad on – sellest midagi kõrva taha panna.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.