Anstem sõnas, et kindlasti sellised nahatestid, millega FibrTx plaanib turule tulla harivad tarbijat. "Me ei näe selles konkurentsi, pigem teeb test meie eest töö ära. Klient on teadlikum oma nahatüübis ja nad teevad kaupluses kiiremini otsuse ära."
Samas tõdes ta, et enamus nahahooldust valmistavatel tootjatel on kõigil sellised vahendid olemas. Ta lisas, et näiteks Tallinna Kaubamaja kosmeetika osakonnas on klientidel võimalik nahaanalüüsi aparaadiga 5-10 minuti jooksul testida, mis nahatüüp tal on ja mis tooteid ta peaks ostma.
"See on uus versioon millestki vanast. Kuid masinad pole targemad kui see, et sa proovid ja tunned toodet ise. Sest alati pole kreemide puhul mitte ainult see oluline, kas ta sobib või ei sobi su nahale. Kuid ka emotsionaalne lähenemine on hästi oluline. Erinevad kliendid tarbivad erinevaid tooteid ja firmamärke mitte ainult nahatüübile toetudes, vaid ka emotsioonidele toetudes. Ning see on ka hästi oluline nahahoolduses," rääkis Anstem.
Autor: Haldusuudised.ee