Kadaka puiestee sild avatakse liiklusele juba 19. mai õhtul
Kasutusea ammendanud ning ohtlikuks muutunud Tallinna Kadaka puiestee silla ümberehitus on edenenud esialgsest graafikust kiiremini. Esmaspäevast on uus sild valmis ja liiklusele avatud.
Ehitaja Atemo OÜ lammutas vana viadukti ning rajas uue raudbetoonist silla, mis on 35 meetrit pikk, 5 meetrit kõrge ja 17 meetrit lai. Üle silla ehitati ka kõnni- ja rattateed kogulaiusega 5,5 meetrit. Lisaks rajati viadukti kõrvale kõnnitee, mis ühendab ülekäigu alt kulgevaid kõnni- ja rattateid ülemise teega. Lisaks paigaldas ehitaja elektrikaablid ja rajas teekonstruktsiooni.
Kust võtavad arhitektuuri mitte õppinud inimesed häbematuse mõelda, et nende arvamusel on arhitektiga võrdne kaal, küsib kommentaaris Kinnisvarauudised.ee-le linnastrateeg ja rohepöörde nõunik Tallinna Tehnikaülikoolis Pärtel-Peeter Pere.
Ehitusseadustik on jäik ning vee- ja muude tehnovõrkude kaitsevöönd on liiga suur.
Piiravad seadused ja tarbetu bürokraatia ei võimalda pealinnas ehitada teid ega tänavaid piisavalt kiiresti, kirjutab Tallinna abilinnapea Pärtel-Peeter Pere (Reformierakond).
Parem ja läbipaistvam suhtlus aitavad linnaametnikel ja arendajatel muuta planeeringud kiiremaks ja tõhusamaks, tõdesid Tallinna linnaplaneerimise abilinnapea Madle Lippus ja Reterra Estate tegevjuht Reigo Randmets saates “Kinnisvaratund”.
Tallinna linnavalitsus esitas linnavolikogule algatamiseks detailplaneeringu, millega kavandatakse muuhulgas pargiala ja lasteaia rajamist Veerenni, Herne, Tatari ja Vana-Lõuna tänavate vahelisse kvartalisse.
Eesti üks suuremaid kinnisvaraarendajaid Everaus Kinnisvara AS alustas 14. mail ettevõtte esimese võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Pakkumise koguväärtus on 3 miljonit eurot. Ülemärkimise korral võib emissiooni mahtu suurendada kuni 5 miljoni euroni. Ühe võlakirja nimiväärtus on 1000 eurot ja võlakirjade lunastustähtpäev on 4. juuni 2028. Võlakirjade fikseeritud intressimäär on 11% aastas ning intressimaksed on kvartaalsed. Märkimisperiood lõppeb 27. mail.